Join The Community

Premium WordPress Themes

Search

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Taner'in Askina Ozge'den Cevap

Survivor kızları Özge Ulusoy ve Taçmin Tümer, Saba Tümer'e konuk oldu. Taçmin ve Özge Survivor'da neler yaşadıklarını, ihtiyaçlarını nasıl karşıladıklarını anlattı. Özge Ulusoy, Taner'in kendisine olan aşkına da cevap verdi. 

"TANER'İ ÇOK SEVDİM" 

Tümer'in, "Taner programıma geldiğinde sana olan beğenisini dile getirdi" sözü üzerine Ulusoy, "Bende çok sevdim Taner'i çünkü gerçekten çok iyi bir insan. Yani gözünde görüyorsunuz o iyiliği, saflığı onda" dedi. 

Öbür türlü bir şey hiç düşünmediğini ifade eden Ulusoy, "O beğenmiş olabilir. Onun kısmeti çok açık şimdi. Zaten en son bana şöyle bir haber geldi, Taner artık seni bıraktı Sabaya çıkma teklif edecek. Ben tacımı sana sana devrediyorum" şeklinde konuştu. 

Bunun üzerine Tümer kahkalarıyla stüdyoyu inletti. 

0 yorum:

Yorum Gönder